2 oktober

God morgon! Det är en vacker dag att bo i Wisconsin idag! Gårdagen var så rolig, jag var så taggad! Paraden var inte så speciell, blöt det regnade som sjutton, med det var ok, vi gick och kastade ut en massa godis och sen åt vi en massa godis också, mitt nya favorit godis är tootsie rolls! ;) Efter det åkte jag och Emma hem hit ett litet tag för vi var dygnsura och kalla. Vi värmde oss i alla fall lite grann och sen åkte vi tillbaka till skolan´för att kolla på matchen, där vi även mötte upp Maja. Det var askul faktiskt vi skrek våra halsar hesa och hejade på Jaguars trots att vi var kalla. Vann det gjorde vi också! Nu tänker jag ligga här med min dator ett litet tag till och sen ska jag väl gå upp och börja fixa mig. Jag måste få tag i min kamera som är på vift i en mercedes, råkade lägga den där när vi var i paraden, men Mamma och Pappa, ni kan vara lugna, jag vet vem det är och har pratat med tjejen så nu ska vi bara mötas upp nånstans! Vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0