221010

Kom hem från skolan för några minuter sen. Har ingen som helst aning om vad jag ska göra för att vara ärlig. Städa mitt rum är kanske en bra idé... men sen orkar jag inte :P Tror att jag ska träffa Maja senare och antagligen går vi och sen en film. Paranormal activity 2 nämndes men ärligt talat vet jag itne om jag vågar se den, haha fegis! Nej, jag vet faktiskt inte vad man ska hitta på nu... Jaja. Skolan var helt okej, jag och Maja hade en väldigt intressant debatt med en kille och en tjej i Publ. Speaking imorse, ang. att vara gay. Det var väldigt kul faktiskt. Förutom det så gjorde jag inte särskilt mycket mer på den lektionen. Faktiskt, jag har inte gjort mycket på någon av mina lektioner idag, förutom bild, när vi måste sitta i korridoren och rita av hörn och vinklar. Mycket spännande alltså. Det märks att det är fredag, och nästa vecka är det halv-vecka, ska bli galet skönt! Nej ni, nu ska jag nog hitta på nåt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0