Amanda Löparen

Hej!
Det känns som om det var hur länge som helst sen jag bloggade. Det kanske det var också, jag vet faktiskt inte. Igår var jag i alla fall på halloween fest med EF, och ja...det var riktigt tråkigt. Alla lampor var tända, inge läskig musik och det var bara ganska segt. Det var i alla fall kul att var uppklädd till en pumpa.

Idag har jag varit väldigt duktigt, jag har sprunigt, det var ett race, vad man nu kan kalla det på svenska, ett lopp? Ja det är nog rätt, jag sprang 5 km och gjorde det på 34 min vilket jag tycker är en väldigt bra tid faktist. Det var heller inte så jobbigt som jag trodde det skulle vara, så det var kul. Det var med skidlaget så det var typ vi som organiserade det hela tror jag. Nu har jag vart hemma en liten stund och gjort klart mina läxor, eller ja i alla fall den som var mest brådskande och jobbigast. Om en timme är det dags att åka igen för då ska vi plocka upp Emma och åka vidare till gymmet. Ingen vila här inte, så det här blir verkligen en riktig workout dag för mig, men jag gillar det! Nu ska jag hoppa in o duschen och äta lite tror jag! Vi hörs senare!


Min startlapp!


Kommentarer
Postat av: Pappa

Bra jobbat! Vad duktig du är. Lycka till på gymmet också.

2010-10-31 @ 20:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0