Ar ju nastan kandis!

Hej! Jag ar kvar i skolan for Maja ville intervjua mig om tennis. Fick svara pa en massa fragor hur sasongen vart och vad jag tyckte om allt. Nu sitter jag och vantar pa att hon ska bli klar for jag ska hem med henne sen, min buss gick for typ en halvtimme sen. jag ar galet hungrig just nu, men jag har inga kontanter och jag har atit upp all min mat ocksa. Har inte allt for mycket laxor, en engelska outline som ar i princip klar, bara min larare ar sa petig att jag maste gora om den hela tiden, sen har ajg lite glosor och sen maste jag plugga in mitt tal for imorgon!

Imorgon ar det wedding day! Jag ar saa excited! Det kommer bli jattekul, public speaking tar helt klart priset for klassen med skonaste personerna. Kanns jattetrakigt att vi kommer byta lektioner om tva veckor! Nasta grej vi ska gora ar ocksa rolig, da ska vi ha en roast. Jag vill bli roastad! Haha! Nej nu ska jag se hur det gar for Maja. Internet i skolan ar inte sa kul, jag kommer inte at facebook eller hotmail for det ar blockat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0