bambi på hal is

Rollerskiing var väldigt kul. Det var typ som att åka skridskor och jag kände mig ungefär lika stel som en pinne. Haha jag kände mig väldigt löjlig, armarna ut och ramlade typ hela tiden :O Jaja, det första jag lyckades göra var att vricka foten när vi värmde upp. Som tur var det ingen fara och jag kunde fortsätta springa. Problem nr. 2 mina dumma ben gör fortfarande piss ont när jag springer för länge så jag vet inte vad jag ska göra med det. Vi gjorde i alla fall en del övningar på mark innan vi satte på oss hjälmarna och drog ner för backen, nää I wish! Vi åkte runt på en parkering med våra små rullskidor och det var läbbigt. Det var också sjukt mycket jobbigare än jag trodde. Kommer ha träningsvärk i benen och rumpan! Sweet! Imorgon bär det av till gymmet också efter skolan så nu är jag verkligen på g! Go Amanda! Nu ska jag kolla på arga snickaren igen. Haha det är nog mitt absoluta svenska tv-program just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0