Fråga:

Från Nils 

Vad jag har fattat så är du 92a, stämmer det? :)
Iaf så undrar jag ifall du är då ett år äldre än den äldsta klassen på high school elelr hur är det? Själv ska jag åka dit nästa år och funderar ifall jag kommer vara äldre än alla på skolan eller hur det är...


Svar: Hej, nej jag är 93a.
Hur som helst, på Ashwaubenon, och jag tror även i resten av landet men är inte 100, så delar de inte upp årskurserna efter vilket år du är född utan när på året du är född. Jag är junior och går med 93or och 94or och seniors är 92or och 93or. Jag tror inte du behöver oroa dig för att vara äldst, ålder spelar inte så stor roll på high school, folk blandar sig väldigt mycket i alla fall och det finns alltid de som stannar kvar ett extra år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0