God natt!

Idag hade jag på mig min nya tröja från Forever21, giganorm polokrage, jag gillar! Det var väldigt skönt att inte behöva frysa, haha. Något som jag blev galet irriterad på idag var min engelska vikarie och hjälpläraren. Hjälpläraren är alltid med och en riktig liten surtant. För det första så kan hon inte riktigt sina saker, hon frågar typ alltid min lärare om saker, för det andra när Mrs. Bassindale (min lärare) inte är där så tror hon att hon får bossa. Så blir hon riktigt skitsur när vi inte lyssnar på henne och vet ni vad hon använder för "hot". "Jag tänker raportera det här till Mrs.Bassindale och då kommer det bli konsekvenser för er!" Vad tror hon, att det ska hjälpa? Så står hon och skriker hela tiden, det är svårare att jobba med henne som står och gapar hela tiden än det är med folk som pratar. Och vikarien, ja hon har tydligen aldrig hört talats om att prata med småbokstäver, för hon verkligen vrålar. Jag lovar, jag kommer ha hörselskador. Men over all, det var en bra dag. Jag har motivation eftersom att det nu bara är en och en halv dag kvar i skolan och sen är det leeeeeedigt som gäller! Nej, nu väntar sängen, förhoppningsvis kan jag få lite sömn i natt.

Just det, imorgon börjar mitt boot camp. Fem dagars träning i veckan för längdskidor. Men jag är ändå fett pepp! Önska mig lycka till!


bild från vår photoshoot


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0