helgens bilder

Här är lite bilder från helgen











Jag har just kollat på roomservice och arga snickaren, och sen efter det blev jag inspirerad så jag började googla hur man blir inredningsarktitekt och så, men det verkar vara jättesvårt. Jag ska verkligen bli det men jag vet inte riktigt hur det ska gå till. Sen googlade jag hur man blir mäklare, men det är helt tjotakonstigt, de vill inte ens ge en ett ordentligt svar! Herregud! Funderar också på hur jag ska se till att skaffa mig ett jobb när jag kommer hem.
Jaja, nu ska jag tävtta lite och sen ska jag nog hoppa in i duschen!


Kommentarer
Postat av: Pa



Vad fint det ser ut vid stugan. Kul att du funderar på jobb :-) Här är en länk till en universitetsutbildning som flera av mina jobbarkompisar gått. De jobbar med inredning, utställningar osv. Lite som inredningsdesigner.



http://www.isak.liu.se/ksm?l=sv



kram pappa

2010-10-11 @ 07:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0