Homcoming dance

Får väl ta och berätta lite om dansen då. Vi började med att göra oss iordning hos Maja och sen åkte vi vidare till Emmas värdsysters kompis och fixade också lite igen och tog lite foton. Det var fotografering hela tiden och jag fick satans kramp i  kinderna ska jag säga. Hur som helst, jag var lite sur, för mina skor was killing me, min klänning var lite för stor och jag hade inte min kamera. Men det gick över ganska snabbt i alla fall och sen fick vi äta lite, fast vi var tvugna att ta en liten omväg till McDonalds för det fanns inget vi kunde äta där. Efter det skyndade vi vidare till Lambeau field (Green Bay packers hemarena) för att ta ännu mer bilder. Efter det åkte vi till skolan och dansade hela natten lång. Typ. De har ett väldigt intressant sätt att dansa amerikanarna... hur ska jag beskriva det. Dirty är nog det ända ord jag kan komma på. Jaja, kul var det i alla fall, fast jag hade nog lite feber. Jag struntade i efterfesten och åkte hem och sov istället. Imorse var jag glad att jag hade alvedon, men nu mår jag bra.


  


Kommentarer
Postat av: Gun-Lis Tamme

Jättefina är ni. Kram farmor

2010-10-04 @ 06:49:26
Postat av: Lisen

Dirty? Haha:) Men det låter kul:)<3

2010-10-08 @ 17:50:26
Postat av: Lisen

PS! Jättefin tjej;)<3

2010-10-08 @ 17:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0