homecoming parade + game

Tjolahopp! Jag är hemma en liten stund nu, jag ska strax sticka iväg till cummunity centret här i krokarna, för jag ska vara med i homecoming paraden, jag vet inte riktigt vad det innebär, men jag ska väl typ vara glad och kasta godis i alla fall ;) Det ska bli väldigt kul och jag är pepp :D Senare blir det football mot Pulaski som vi ska vinna! Homecoming matchen är typ den största så det ska bli kul! I skolan idag var det peprally, haha det var kul, vi skrek ramsor, hade lite "lekar" och sen var det en teater, plus danser och cheerleaders. Det var coolt för alla satt med sin årsgrupp och sen skrek alla jättehögt, haha :p Nu måste jag göra mig iordning för allt, vet inte om jag kommer hem och det kommer bli skiiitkallt ikväll så det är bara att sätta på sig 14 lager kläder typ :) Imorgon blir också sjukt hektiskt typ, men det ska jag dra för er imorgon! Vi hörs och håll tummarna för Jaguars! :P



nu kör vi gubbar!!


Kommentarer
Postat av: Lisen

2010-10-02 @ 16:49:57
Postat av: Lisen

Råkade klicka på skicka innan jag skrivit något, vet inte om det kom fram något men ber om ursäkt för det iaf...



För att komma till saken så har jag alltid undrat vad som menas med Homecoming, det är ju typ med i alla filmer men jag har fortfarande inte fattat grejen;O

2010-10-02 @ 16:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0