Intro art

Hej! Har art just nu, men jag ar redan klar med min sa jag fordriver tiden pa datan istallet. Imorse forsov jag mig, lyckat, verkligen! Men jag hann i alla fall till skolan, jag var t.o.m. tidig! Maste saga att jag haller pa att frysa ihjal mig just nu, det ar helt galet vad det sak vara kallt inomhus! Helt arligt, Wisconsin ar inte lika kallt som Sverige, an sa lange i alla fall, men anledningen till att jag hela tiden ar kall ar for att de alskar air conditioning i skolan! Jag hatar det for helst vill jag ga runt i understall och tjocktrojor plus yllekldader, men nej da. Nog for att detta blir fallet ibalnd, men jag vill inte ha massa trakiga klader! Hur som helst, efter skolan drar vi till gymmet, och vill ni veta en sak? Jag har traningsverk! Antligen, haha jag har itne haft det pa hur lange som helst och jag har struntat i att stretcha for att se om det kanns nagot men det gor det inte och nu! Haha, lite konstigt men vada :P

Appropa konstigt, i public speaking maste jag memorera en dikt. Las och se om ni forstar meingen, jag gor det inte i alla fall!

A tree with flowers
Drowning away
Diving down to earth
Day and everyday

Some wise men never say
that the word will be ok
And they're to wise to think fast
Or to their beards shave

They once told me to brave
Wich is purly scientific
Somebody knocked on my door
And I asked "Who is it?"

But no one answered
So it's a wise men I suppose
It takes a white men
To prophezise - one of those

Kommentarer
Postat av: Farfar

Nähä - men har du aldrig sett ett blommande träd som faller ner från himmlen i huvet på en klok vetenskasman som fastnat med skägget i brevlådan precis som det knackar på dörren men ingen är där för att en klok man har sagt att det begriper du inte... Klart som korvspad!

2010-10-18 @ 22:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0