Lite eftermiddags uppdatering

Hej! Kom hem en timme senare idag för jag hade möte med utbytesstudent-klubben. Det var inte särskilt kul direkt, men jag var mer sur för jag hade tänkt gå på prom-möte och planera det och möta massa folk men nej då. Jaja, igår kväll när jag låg i min säng och inte kunde sova så räknade jag dagarna som jag har varit här. Idag är det 81 dagar, det känns konstigt för å ena sidan känns det som jättelänge men å andra sidan känns det inte alls länge. Snart är det tre månader, det är knäppt. Jaja, här kommer lite saker som jag tänkt på under den här dagen.

  • Mitt hår var riktigt snyggt idag.
  • Jag hatar att mina händer blir gråa när jag fryser.
  • Om jag försöker minnas så kan jag mycket väl komma ihåg exakt hur det känns att öppna alla dörrar hemma.
  • Mitt rum är förgalet stökigt
  • Idag har jag hållt ett tal om att jag hatade Dear John, det var väl bara lite överdrivet men jag hade två minuter på mig att skriva det
  • Jag är inte världens största fan av tysk potatissallad...

Imorgon ska jag gå till main office och se om Alisa har lämnat in min kamera, annars kommer jag börja bli jobbig!


Kommentarer
Postat av: mamma

Du är härlig!

Förstår vad du menar med 81 dagar. Galet att du har varit borta så länge, ändå har det gått fort!

kram

2010-10-06 @ 07:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0