onsdag=helg!

Hej!
Idag var en riktigt skön dag. För en gångs skull så glömde jag inte bort färg-dagen, idag skulle man ha på sig rött för att protestera mot droger, duktigt! Public speaking var nog roligast idag, vi körde en lek, fyra personer sitter på stolar som om det sitter i en bil och sen så den som sitter på höger sida i baksätet bestämmer vad man gör. Alla måste följa den personen och interagera likadant. T.ex. Maja klev in och började skrika på norska, vilket var dö-kul för en kille, Joe, han gick verkligen in för det! Haha! Jag gick in och börjde mig fram och "kollade" mig själv i spegeln och snackade om hur snygg jag var. Jag fick tilloch med applåder för den! :P Resten av lektionerna gjorde vi typ ingenting på, väldigt skönt! Slutade sen vid 11.30 och då åkte jag med Maja hem för att bege mig ut på roadtrip med henne, Lynn, Francis, Jennifer, Kurt och Jo Ann. Vi åkte ut till Keewaune för att kolla på vågorna. Fast vi gick inte ens ur bilen för det var så kallt ute. Men det var kul att se staden, den är väldigt liten men mysig. Det var kul att åka bil med Francis också, hon är en liten bebis, eller vad man nu är när man är 6 månader, som Lynn passar om dagarna och hon är jättesöt! Nu är jag hemma och ska snart äta och efter det ska jag bege mig ut på jakt efter en halloween kostym, haha jag har ingen aning om vad jag ska va! Senare ska vi karva pumpor, vilket jag har ingen aning om hur man gör men det går nog bra hoppas jag!


Kommentarer
Postat av: Natta :D

Haha den leken har vi också kört på teatern ;)Kraaam<3

2010-10-28 @ 20:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0