sååå freakin taggad!!

Jag är så taggad inför nordic skiing! Var just på ett möte med Dave, Emma och hennes v-pappa och det verkar såå kul! Jag har ingen aning om hur man gör men men... Coacherna är jättetrevliga, de andra i laget verkar också väldigt trevliga! Säsongen ser jättekul ut, massa roliga race och annat kul. Dessutom verkar det helt galet jobbigt! Det är träning 5 dagar i veckan, två dagar styrka, sen är det massa springing...herregud jag kommer döööö! Men som sagt, jag är ändå fett taggad!

Idag har det inte hänt så mycktet annat än att jag var i gymmet med Emma. Efter det åkte vi hem till mig och åt kötbullar med riktigt svensk gräddsås från IKEA: Mumma! Jag är väldigt sugen på att baka nåt, ska nog se till att baka kladdkaka i helgen eller så!

Nu; One three hill!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0