sovmorgon

Godmorgon! Jag vaknade upp för typ 20 minuter och det är så skönt, jag tror inte att jag har sovit så här länge...på länge. Det luktar jättegodd i huset för Mary Jo håller på att baka pumpkin bread, vilket är jättegott, det smakar typ pepparkakor. Idag har jag inte mycket på schemat, Maja kommer över senare och ska sova här för Lynn och Mark ska bort. Sen har jag skidträning nån gång också, ingen riktig aning om när eller hur jag ska ta mig dit, men det löser sig nog! Tror nog att jag ska passa på att skypa med lite vänner också. Sen har jag ett arbete som jag verkligen måste ta tag i och göra klart. Så det är lite att göra men det är lugnt! Nu ska jag nog gå och äta lite frukost!

ps. Ska försöka få upp en video här senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0