the places you go

God morgon!
Jag har skypat klart med mamma och pappa precis. Ute skiner solen och det är galet fint väder! Hoppas på att det inte är kallt, för jag kommer åka runt på rullskidor i shorts, har inget annat än så länge! Jag är fett nervös ska jag säga er, tror nog att jag kommer bryta benen eller så! Idag är det tre månader sen jag satte mig på planet till Boston. Snabbt har det gått men det är en lång tid. Egentligen är det imorgon, men det är som advent, man måste fira det på en söndag liksom. Jag åkte den 18 men det var en söndag så jag tycker nog att det var idag. plus, jag har redan skrivit det på min facebook så det vore lite pinsamt att ändra sig! Jag vet inte vad mer jag ska göra idag, tror nog att jag ska tvätta alla mina kläder och sen ska jag väl chilla resten av dagen!


glada tjejer första dagen i USA!


Kommentarer
Postat av: Fredrika

Shit va trött jag var när den där bilden togs. hehe

2010-10-18 @ 04:49:11
URL: http://fredrikaramel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0