today was a good day

Heeej! Det känns som om det var jättelänge sen jag bloggade men det är det ju egentligen inte. Idag har varit en väldigt aktiv dag. Började med att skypa med mina kära vänner! Det var väldigt roligt må jag säga! Efter det bar det gandska snabbt ner till köpcentret för att klippa håret. Mitt hår ser inte särskilt annorlunda ut, mittbena, långt men uppklipt nu i alla fall. Maja var cool och klippte lugg. Jag är nöjd dock, det är väldigt enkelt men jag sparar håret nu så får vi se vas som händer med det sen ;) Shoppade lite gjorde jag också, en klänning och en kjol som jag är väldigt nöjd med! Resten av dagen har spenderats med (Maja fortfarande såklart) Emma och Kayla, hennes värdsyster, vi hade en photoshoot, och bilderna blev helt grymt bra! Jag älskar dem! Sen drog vi vidare till Red Robin och sen bio. Vi såg Life as we know it. Jättebra film, tror nog att vi alla grät en del, vissa med än andra :P Imorgon är planen att ta det lugnt och skypa lite mer och sen ska jag göra nåt jag kommer dö av, jag ska åka rullskidor! Herregud! Jag kommer döööö! Anledningen till detta är att jag vil joina längdskidåknings laget och det är träning nu så :O Ahhh jag är så nervös! Haha, jaja! Vi hörs imorgon!


Kommentarer
Postat av: Maria

...hahah.. det är du och jag Amanda som bölar :)

2010-10-17 @ 11:02:19
URL: http://www.mariasparlor.blogsport.com
Postat av: farmor

Vad bra att du skall "joina" längskidåkarna. Du har ju vana inne från vintern som gått. Du kommer ihåg backen vid Håkan och Inga.

Kram farmor

2010-10-17 @ 12:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0