wonderful thursday

Herregud vilken bra dag! Jag är på så galet bra humör! Vaknade upp till ett mejl från mamma med goda nyheter. Kom till skolan och mötte mina tjejer, snackade lite och skrattade lite. I Public speaking var det galet nära ett skrattanfall, och värre mot någon. Ska inte nämna några namn här då, men den här personen han skulle läsa sin dikt för oss och kunde inte riktigt hela dikten. Istället så använder han sig av total roliga tonarter, ena sekunden skriker han och andra viskar han typ. Haha det var kul! I engelskan så hade vi också tal, och herregud! Jag är så imponerad av alla dessa sophmores som läser upp sitt liv och allt som vart svårt men hur de lyckats gå vidare, jag är så imponerad! En killer idag, OMG! Jag satt nästan och skakade, det var såå coolt! Han är hur cool som helst och både jag och Emma var typ påväg att börja gråta! Hann inte få en chans att säga nåt till honom men imorgon måste jag säga nånting, herregud så bra det var! Skakig som jag var gick jag till 4th hour, som alltid är roligt! Komplimanger och killar som både ger mig sina böcker och bär tillbaka dem, livet är ju bra härligt!

Planen var att efter skolan skulle jag och Maja dra en sväng till gymmet, men ärligt talat var vi allt för hungriga för att dra dit så vi åkte hem till henne och åt wraps istället, mycket bättre! Lite senare åkte vi och kollade på fotboll, åter igen, riktig fotboll, inte amerikansk fotboll. Ni skulle ha sett mig, jag skulle lätt ha platsat i AIKs hejarklack/supporter, skrek halsen av mig. Jag var galet kall, men kul var det, och trots att vi förlora var det väldigt kul att se! Den här dagen har helt enkelt varit bäst och jag har liksom inte kunnat sluta le. Look forward to the next one! <3


photo by maja


Kommentarer
Postat av: Pa

Låter jättekul!



Men våga för f-n inte börja hålla på AIK! Djurgården eller möjligen Brottby SK.



Kram från den första snön



Pa

2010-10-22 @ 05:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0