wednesday, the middle of the week

Hej!
Idag har det inte hänt särskilt mycket. Efter skolan åkte jag och Emma hem till Maja för att kolla på livet är underbart. Fin film, men jag gillar slutet myycket mycket mer, eller ja inte hur det blir men storyn. Idag var det purple day på skolan för man skulle stödja alla som blivit mobbade och framför allt homosexuella som blir mobbade. Självklart glömmer jag helt bort detta så inget lila har jag på mig, ingen protest eller så. Några roliga saker har ändå hänt idag, Selsté och Alicia i bild har lovat att de ska köpa en orm åt mig och lägga i min väska. Det värsta är att jag tror att de kan vara seriösa och då tror jag verkligen att jag svimmar! Jag har fått höra att jag "lookin good today", vilket är mycket trevlig att höra :P Förutom det har jag blvit livrädd när vi var ensamma hemma hos Maja och fågeln i hennes hus börjar röra på sig. Jag springer ner till Emma och Maja, som ligger på golvet av nån anledning, och kastar mig ner på golvet bakom dem och typ gömmer mig. Lyckat, haha!  Jaja, imorgon ska jag gå på fotboll, och då snackar vi soccer alltså, ska bli kul jag är taggad på att göra nåt, men jag kommer nog frysa rumpan av mig, Wisconsin börjar bli kallt! 


Me and Emma


Kommentarer
Postat av: Fredrika

ÅHH åh, vi hade också lila mot mobbing grejen. hehe

2010-10-21 @ 22:12:30
URL: http://fredrikaramel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0