workoutat


Hej alla goa och glada! Jag är hemma igen efter en effektiv workout. Det behövdes kan jag säga! Snart kommer jag bli fit for fight mina vänner! Vad mer har hänt idag då, åh jo, bröllop! Det var jättekul, fast övningen var roligare för då vara alla oseriösa, men det var verkligen kul! Mitt tal gick bra, jag var rätt så nervös när jag väl var på scenen men jag tror inte att det märktes. Engelskan idag gjorde mig riktigt förbannad. Jag har hållt på att skriva en outline, stödord, för ett tal i engelskan och hon är en sån galen perfektionist så det är inte sant! Igår var det att jag hade paranteser runt mina bokstäver, idag var det att de var tvugna att vara lite in skjutna. Herregud det tar kål på mig!! Sen blev jag ännu mer sur när hon helt plötsligt säger att vi har c-lunch (40 minuter senare) och inte vill säga varför. Hon ba; Ja, men lev ed det. Ni klarar det, ni är inte fem längre. Åhhhh. Jaja, annars än det var det en bra dag!

Imorgon ska jag vara lite modig och klippa håret, satsar på en mittbena och lite uppklippt. Ska bli skönt! Maja ska va här hela helgen också för Lynn och co åker till chicago för nån grej så.. På lördag så ska vi möta upp Emma och ha en photoshoot med henne ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0