27 september

Yo! Här sitter jag överröst med läxor, hehe faktiskt inte, har visserligen läxor i alla mina ämmnen men det är egentligen ganska lugnt. Skolan idag löpte på som vanligt, de försökte säga mitt namn imorse på the announcements, för det skulle berätta hur det gick för mig på tennisen. Hahah, det gick inte så bra, tjejen typ...Tam.. Tamm... Tamma...Tammii...Tam....e, men det var i alla fall lite coolt :P Imorse när vi körde in till skolan fick jag en smärre chock, hela skolan var dekorerad med toa-papper! Haha! Det är en jättestor grej med toilet-papering här och alla snackar om att gå ut och göra det på nån annans hus :P Jag hoppas att ingen gör det på mitt hus för då måste jag städa :P Annars då, idag kommer jag in i min historia klass och min bänk är borta. Jag säger det lite högt och frågande och en kille bakom mig reser sig upp och säger jag kan hämta den. Hahah ganska gulligt men mest kul. Efter skolan var jag och Maja väldigt duktiga och gick upp till gymmet, det var med en liten rädsla över att antingen hela football-laget skulle vara där eller att vi skulle träffa nån vi kände. Men som tur var det ingen vi kände där. Imorgon kommer jag ha grym träningsvärk dock, vilket kommer vara awesome! :D Haha nej, nu ska jag fortsätte med mina läxor!




fint va? ;)


Kommentarer
Postat av: Maria

Haha..det ser nästan ut som när vi för många år sedan plastade in chefens hus :) Vi hade sån plast, typ gladpack fast på 1m bred rulle, som vi använde att plastade in varupallarna med. Det drog vi några varv runt has hus och även inomhus över tv, toasits osv... rätt kul faktiskt. Han fyllde 50 så det var faktiskt ganska berättigat... :)

Kram Maria

2010-09-28 @ 19:03:06
URL: http://www.mariasparlor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0