Andra skoldagen

Public speeking imorse var jätteroligt. Vi fick alla presentera oss och när jag sa att jag var från Sverige så haglade frågorna över mig! Den vanligaste frågan jag får är "Ser alla ut som du i Sverige?" haha! Vi hade en lek så vi fick alla "lära" känna varandra. Imorgon tror jag att vi ska improvisera tal på två minuter! Wish me luck! Modern world history är också skitkul, min lärare spelade Abba idag för mig! Vad kan jag annars säga om high school då? Det är mycket folk över allt och det känns som alla känner alla. Jag fattar inte hur man ska kunna vara social då man bara har typ 10 eller 5 minuter att ta sig mellan klasserna. Alla går runt med sina ryggsäckar över allt och jag har ont i nacken idag. Varje morgon ställer vi oss upp med handen på hjärtat och lyssnar på the pledge, vilket typ är att man svär nånting till flaggan :P Så mycket vet jag liksom ;) Det är så galet varmt i klassrummen, att vara på övervåningen är en pina för de har ingen AC alls! Folk går fortfarande runt i shorts och linnen, det är september för sjutton gubbar! Imorse var det också picture day, vi fick alla ett litet id-kort som man ska använda till nåt :P Och sen får vi foton hemskickade också! Jag är ganska nöjd med min bild faktiskt! För en gångs skull :P

Tennismatchen idag blev inställd :( Så istället hade jag vanlig träning, och imorgon har jag 1&½ h träning igen :D Jag fick mina tenniskläder idag, en t-shirt och en tjocktröja, får väl snart ta och visa upp alla mina tjocktröjor här, haha!


dålig bild på mitt id-kort


Kommentarer
Postat av: antonia

Haha! jaaa, jag vill se dina tjocktröjor :P <3

2010-09-03 @ 21:28:04
Postat av: Jossan

fiin bild! ;)

2010-09-05 @ 20:27:31
URL: http://yooess.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0