därute eeeeee det såå kallt

Idag har jag varit och lämnat tillbaka mina homecoming skor och bytt till ett par nya. Det blev ett par svarta pumps istället, men vad som är bra är att fötterna ser små ut och de är inte superhöga plus att jag kan använda dem igen :) Efter det drog vi till shopko och köpte ett par pyjamas byxor för imorgon är det pajama day. Känns väldigt pinsamt men alla kommer ju ha det så ;) Sköna är dem i alla fall! Jag har inte så mycket att säga idag... Jag blir deprimerad av att vara inne på facebook just nu och funderar på att ta en paus på en vecka eller så, men samtidigt vet vi alla att det inte kommer hända... Jag ska vara glad och hålla humöret trots allt, helt enkelt försöka att inte tänka på allt hemma så mycket. Nu ska jag fortsätta med min vän som består, varje kväll är han här, han heter Läxor. Ska limma en bild av Asta på ett papper och skriva om det...


Kommentarer
Postat av: Gun-Lis Tamme

Jätttefina skor, kom ihåg och gå in dom.

Kram farmor

2010-09-29 @ 07:42:58
Postat av: antonia

Hallå!! Fattar du hur mycket jag saknar dig och tänkte på dig på seglingen!! Jag vill skypa med dig nu!!!!!! Vet inte om detta muntrade upp direkt men jag skickar dig massa pussar och kramar som du kan få som tröst i sånna fall :P PÖSS <3

2010-09-29 @ 23:23:42
Postat av: Johnleila

Keep safe. Look out for one another.

2011-01-31 @ 19:49:21
URL: http://johnleila.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0