Fredagsmys

Jag sitter just nu hemma hos Maja, vi har varit på footballgame igen! Jaguars vann igen! Jag hade seriöst fyra lager tröjor på mig för det var så kallt! Igår var det runt 25 grader och jättefuktigt och idag var det typ 10-12 och super blåsigt! Jag hade på mig min tenniströja dagen till ära för att hedra the jaguars. I skolan idag då har vi mest inte gjort så mycket, jag bytte spanska från intro to art, för det var för lätt! Public speeking och modern world history är fortfarande mina favoriter! Imorgon har jag en skype-dejt med mina föräldrar och efter det måste jag nu ut med familjen för att följa med dem för att äta lunch med släkten efter en bagravning! Efter det så bär det vidare norrut för att åka upp och fira labour day i stugan. Men nu tar vi det lugnt med choklad, m&m's, sura maskar och cola! Men jag måste säga att jag saknar marängsviss med chips i då... ;) Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0