Going up the the cottage

Snart ska jag bege mig ut på vift med familjen, først blir det lunch nær de andra kommer hem ifrån begravningen. Efter det måste jag hem och packa, eller snarare liksom slænga ner klæder i en væska! Vi åker upp till stugan nu med hela familjen. Eftersom att de inte har något internet dær uppe så læmnar jag datan hemma, jag har lite homework att ta hand om, jag ska hålla en presentation om Maja femton år från nu, så det måste bli klart. Ska førsøka springa lite också. Hoppas ni alla får en trevlig lørdagskvæ, så hørs vi på måndag!

We're going up north!

Kommentarer
Postat av: pappa

Tuffa tjejer :-)



Hoppas ni får det bra i stugan. Kan du kolla vad stället heter? Kul att kika på kartan och se.



2010-09-05 @ 08:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0