homecoming dress- check!

Idag har jag gjort grejer serni. Efter mina skype-dater var avklarade så hoppade jag in i duschen och begav mig sedan med Mary Jo och Maja till appleton. Herregud, det var svårt, jag hittade först en lila klänning som jag tyckte var fin, ganska enkel men hyfsat billig och bra. Precis när jag skulle gå och pröva den så såg jag en blå liten sak som hängde bredvid provrummet, och lite dyrare...Den lila passade bra, men den var inte så rolig, ganska tråkig. Den blå passade jättebra och är superfin. Efter att ha velat i typ en halvtimme så bestämde jag mig för att trots allt ta den blå. När jag var klar med att pröva mina homecoming klänningar hittade jag en superfin långklänning som jag förälskade mig i. Det är min drömklänning typ, det är den jag vill ha på prom i vår. Jag var verkligen nära på att köpa den, men samtidigt, jag kan ju inte spendera pengar hej vilt. Det slutade med att jag köpte den blåa och så ska jag leta i chicago efter skor. Jag är väldigt nöjd i alla fall, det känns väldigt skönt att ha det avklarat!




Min homecoming dress.


Kommentarer
Postat av: mamma

snygg! bra val

2010-09-13 @ 19:11:48
Postat av: Anna

den va ju jättefin! :) puss <3

2010-09-14 @ 20:11:20
Postat av: lina

åhh! suuuperfin ju!

2010-09-22 @ 22:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0