Homecoming week

Just det! Jag glömde ju bort att säga det, den här veckan är det homecoming. När man säger homecoming så tänker de flesta säkert på dansen. Vilket visserligen är en stor del av det hela, men hela den här veckan så är det aktiviter och massa kul som är på g. Imorgon är det en dogdball match (vad nu det är :P ), på onsdag är det pajama day, torsdag är grönt och guld (skolfärgerna) samt halvdag, yes! På fredag är den stora football-matchen mot Pulaski, då kommer några av de gamla eleverna hem och så. Sen, på lördag är det dags för dansen (det låter så töntigt att säga dansen, men visst). Idag blev jag, Maja och Emma, den andra norska utbytesstudenten inbjudna till middag innan, sen åker alla för att ta bilder vid lambeau field (Green Bay packers hemarena). Sen åker vi till danse! Jag är sjukt pepp, ska bara försöka hitta ett par skor, antingen så tar jag mina blåa med kilckack som jag redan har och slipper betala pengar eller så hittar jag ett par svarta pumps. Jag vill helst ha ett par pumps men det beror på priset och så... Jaja, imorgon åker vi till the mall och shoppar lite :D Nu vet ni lite vad som är på g.

Ps. En sak som jag har kommit på. Amerikanare har inte fönsterbrädor. Konstigt va? Men McDonalds här har nog de godaste shakes jag druckigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0