homework, homework, homework

Jag har så mycket läxor, jag blir alldeles matt bara jag tänker på det. Skolan idag var inge rolig, jag känner mig dum, för det tar mig jättelång tid att hitta allt i en bok, jag måste tänka flera gånger innan liksom. Bläääää, allt är bara segt. Lunchen är min hatälskade timme, jag älskar den för att jag får äta, men jag hatar att behöva sitta antingen själv eller med några människor jag absolut inte känner och som inte bryr sig! Tennismatchen blev inställd vilket är bra eftersom att jag nu har tid att göra mina läxor istället. Nu ska jag gå och faktiskt göra dem, sen blir det middag! Puss och kram skumbanan!


Kommentarer
Postat av: Farfar

Puss o kram själv! Sån´t är livet dessvärre. Ibland är det otroligt motigt och segt. Men så plötsligt skingras dimmorna och det är så skönt att ha klarat av det! Jag tror på dig!Kör hårt och visa dem vad en "ek" går för!

2010-09-08 @ 14:25:17
Postat av: Jossan

håller verkligen med dig om luncherna..!!!!

2010-09-09 @ 04:19:55
URL: http://yooess.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0