"I really like your puma-backpack"

Hej!
Kom hem från mötet precis, och det var rätt så tråkigt! Det var kul att träffa alla igen dock, jag älskar verkligen min "utbytessgrupp" det är så mycket roliga människor i den! Jag har ätit en massa, som vanligt, och jag hittade en polly-påse (lycka) hemma hos Lynn som jag fick smaska på, hehe... Vi försökte även få igång hennes abtronic-bälte, ni vet ett sånt som vibrerar och gör så att man får magmuskler, haha, typ. Men det funkar inte :( Jag är besviken... Nu ska jag gå och göra en dagbok till art-class, hur man nu gör det :P

Kommentarer
Postat av: Michaellive

How can a person get info. on friends and family in p.a. and thank you for having this site .

2011-04-25 @ 14:48:52
URL: http://michaellive.blogh2o.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0