redo för chicago!

Nästan färdigpackad och redo att åka. Har snyggat till mig lite efter skolan och tennis så nu luktar jag gott och har vackert hår igen :P Jag är galet trött. Idag under historian höll jag på att börja gråta, jag visste inte vad jag skulle göra. Vad gör man liksom när man är så trött att man nästan somnar så fort man blundar men verkligen inte får? Nej fy fan... Och den här kvällen blir inte mycket sova till. Jag, Maja, Dan, Simon, Mitchel, Lori och Dawn (Dans värdmamma) ska åka tillsammans. Grejen är den att Dan är med i football laget så vi måste vänta på honom och då kommer vi säkert inte komma iväg förrän tidigast 10 och det är en fyra timmars färd till Chicago! Om det är nån gång jag skulle kunna sova i bilen så är det ikväll! Herregud! Jaja, jag är i alla fall sjukt taggad och peppad! Jag kommer ha grymt kul! Nu ska jag snabbt göra en power-point och sen bär det iväg! Jag tar med mig datan, och förhoppningsvis har de internet på hotellet! Ha det gött!


Here we go!


Kommentarer
Postat av: Pappa

Ha det kul i Chicago. Jag åker till Mumbai om några timmar. Vi får se om vi kan skypa nåt.



Kram

2010-09-18 @ 06:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0