tuesday

Jag. Är. Hemma. Kl. Halv. 7. Jag är så glad, för det är så skönt! Nu har jag tid att göra mina läxor och inte stressa ihjäl mig! Halelujha! Tennis idag gick super, GB West hade ett sånt litet lag att jag fick möta Lauren från vårt lag, men hon är varsity och jag hade aldrig spelat mot henne fröut så det var kul. Hon vann med 7-5, men jag är ändå väldigt nöjd för hon är bra! Idag var det en annan utbytesstudent med oss, Victoria från Slovakien och hon ska joina oss från och med imorgon. Nu ska jag ägna mig åt studier av hemlandet, speech about Sweden is due tomorrow! Ha det bra!

Glad tjej!


Kommentarer
Postat av: Pappa

Vilken glad bild. Lyser upp i regnet på morgonen i Stockholm. Kram

2010-09-15 @ 07:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0