Who do I have to marry to live here?

Såå, imorse vaknade jag av att värd-mamma min ringde halv nio och jag var levande död. Somnade om igen och två timmar senare ringde Lynn och sa att Mary Jo skulle hämta upp oss om 40 min. Idag var det nämligen dags att gå på husvisning. Jag vet inte om jag har sagt det men Mary Jo är hus designer så vi åkte iväg och kollade på några av hennes hus. De var helt galet coola, det var riktiga rikemans hus, gick väl för säkert typ en halv million, vilket jag kom fram till inte är så mycket, hemma kostar det nog mycket mer i alla fall. För mig var den här dagen alldeles grym jag har ju en liten förkärlek till hus, och att få se alla dessa nya coola hus var ascoolt och jag har massa inspiration. Ett hus, var alldeles underbart, det låg mitt ute i skogen, och hade skog runt överallt. Till skillnad från alla andra hus i USA så var det inrett med ljusa toner istället. Åhh det var sååå fint! Jag vill bo där!







'


Efter vårt hustittande åkte vi vidare till ett glassställe där vi träffade på Derek från public speeking. Det var lite pinsamt, helt plötsligt hör jag någon som ropar; Amanda! Så frågar han "What's up?" Och jag som aldrig vet jag jag ska svara på det står typ helt tyst ett tag och bara ler. Haha pinsamt, eller ja.. Det var i alla fall kul att träffa honom och efter det åkte vi vidare för att köpa pumpor. Totalt köpte vi tretton pumpor, haha men hälften var till Majas familj. Jag fick en egen liten pumpa som jag ska karva ut. Coolt, det har jag aldrig gjort!

ps. Pappa, förlåt jag såg inte ditt mail förns 5 minuter innan vi skulle åka och då var hon halv 7.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0