642011

Sitter här och lyssnar på the scrip, nerbäddad i min säng. Har haft en helt ok tisdag, skolan var som vanligt, förutom att jag fick byta till en engelska klass istället och det var 100 gåner bättre än klassen jag hade innan. Sen efter skolan hade jag track igen, idag gjorde mina ben ont igen så jag fick gå upp till gymmet och springa på en maskin istället. Vilket ändå inte gjorde så mycket för jag hade sällskap av Emma. Nu väntar jag på att middagen ska bli klar och sen ska jag väl sätta mig och göra lite läxor. Det är nog första gången jag har haft mer än en liten läxa på tio veckor eller så. Fast ärligt talat tycker jag nästan att det är ganska skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0