Big city bright lights-prom

Herregud vilken kväll, eller vilken dag ska jag väl säga! Vid 11 tiden åkte jag över till Maja och vi började göra oss i ordning. Vid halv 1 kom Kathy över och fixade våra håruppsättningar och sen var det bara att hoppa i våra klänningar för sen började folk komma. Jennifer, Majas värdsyster hade sina vänner över och Majas och mina kompisar kom också över för foton. Det var jag och Bierce, Maja och Nate, Emma och Justin och Maggie och Brady, så vi var ju några stycken!



Efter en dryg timme av poserade framför kameran så gjorde våra kinder ont. Efter det så åkte vi vidare till skolan och gympasalen för presentation av alla paren. Så vi ställde oss alla i kö, och med säkert 200 personer i gymkorridoren så var det lagom svettigt och fötterna började redan göra ont. Framför mig och Bierce så var det en kille med två tjejer och han var helt galen. Vi hade båda svårt att hålla oss för skratt, han var verkligen hur rolig som helst! Efter ca 20 minuter i kö fick vi äntligen gå fram till den lilla scenen och posera lite till för alla föräldrar. Jag var nervös över att ramla, var lite trött i fötterna och ovan av att gå i högkloackat för första gången på typ ett halvår. Men jag lyckades i alla fall komma över scenen utan att ramla, men i ramlade ändå i trappan upp till läktarna efteråt men det var inte så farligt.


Sen var det äntligen dags att åka vidare till hotellet där sjävla prom hölls. Jag hade lite halvpanik för jag hade lyckats slarva bort en biljett. Men som tur var så hittade vi den och vi kunde gå in! Tog ännu lite mer foton, sen fick vi även göra alkoblås också, vilket det var väldigt stor uppståndelse över. Där inne fick vi äta middag och sen var det dags för dans! Herregud, jag älskar att dansa och hade så kul! Dansade med en massa folk men det absolut roligaste var att dansa med en annan utbytesstudnet från saudiarabien som är typ 2 decimeter kortare än mig, och han var vild! Hahaha!
Vid tolv tiden så drog vi hem en snabbis för att byta kläder och bege oss till bowling hallen där efterfesten hölls. Vi var alla riktigt trötta och stannde inte så länge, vi bowlade lite, åt lite grann och tog det bara lugnt. De hade hela kvällen an massa pris som man kunde vinna, men jag vann ingenting, fast jag brydde mig inte så mycket!
Det har hur som helst en fantastisk kväll och jag hade så kul, min date var super, världens gentleman, jag kände mig supersnygg och hade superkul med alla mina vänner. Det är verkligen en kväll att minnas! <3


mer bilder kommer, men nån annan dag!


Kommentarer
Postat av: Farfar

Vi gläds med dig!!! Toppen!

2011-04-04 @ 08:07:16
Postat av: Johanna

Aah vad roligt! Vad snygg du är. Älskar klänningen :D

2011-04-04 @ 10:49:01
Postat av: Malin

Gu vad fin du och klänningen! :) <3

2011-04-04 @ 16:39:01
Postat av: Nellie

Usch vad fin du är Amanda! Snyggast i hela världen ;D <3

2011-04-04 @ 23:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0