life is a highway

Idag har jag varit och på lunch hos Maja, det var hennes mamma, gudmor och hennes värdfamilj, Nate och hans familj, jag och Emma. Så vi var några styckna! Så mycket mat, det kändes nästan som thanksgiving igen för vi åt kalkon och en massa annat också. Så nu är jag mätt! Förutom maten så var det väldigt trevligt, det var jättekul att träffa Majas mamma och försöka förstå mig på norska. Varenda gång jag berättar för en norsk att jag inte förstår norska blir de väldigt förvånade. Emma blir nästan irriterad, hahaa hon tycker att hon förstår ju mig så varför skulle inte jag förstå henne! Haha! Nu har jag städat lite, ska plugga lite och sen kanske börja packa till New York! Ser fram emot två dagars skoldag och track meet imorgon! Nej, nu kallar spanskan på mig!


Kommentarer
Postat av: Malin

Haha ja jag fattar inte att det kan vara så svårt att förstå norska.. New York, vad coolt! :)

2011-04-18 @ 17:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0