torsdag

Idag är det en speciell dag. I alla fall för Maja. Hennes mamma och gudmor kommer idag och hälsar på. Jag kan bara föreställa mig hur hon känner just nu men jag är i alla fall så glad för henne. Idag kommer hon att träffa en av de viktigaste personerna som hon inte har sett på 8 månader. Sjukt är vad det är. Hur som helst. Ska snart iväg på middag med Maja och sen ska vi åka iväg och kolla på fotboll. Just nu är det väl kanske 3 grader och blåsigt så det blir till med en massa underställ och såna saker. Imorgon är ska jag iväg på meet igen och det ska bli askul! Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Maria

Hej Amanda, hoppas du får en skön helg!

Här är det fredag morgon, lite lätt frost på marken men underbart fint vårväder. Det får bli att cykla till jobbet!

Kram Maria

2011-04-15 @ 07:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0