31 januari

Tjenamors!
Hoppas ni har haft en bra måndag. Jag har tagit det väldigt lugnt, jag skippade gymmet och drog och shoppade istället (duktigt... -.-). Det var kul att vara med Maja igen, jag har knappt sett tjejen på några veckor så det var på tiden. Två rosa slappa linnen t-shirtar fick komma med mig hem, jag är så trött på allt grått och svart i min garderob just nu så det blir fint. Mitt rum ser ut som en bomb har slagit ner här, jag har fortfarande inte packat upp från Houghton och det är bara rörigt. Houghton var för övrig väldigt kul, men det gick inte så jättebra för mig i mina race, det var tugnt och ganska segt, men men.. På torsdag har vi conferance, vet inte riktigt hur jag ska förklara det, men det är speciellt i alla fall, och nästa helg är det state championships, vilket kommer bli riktigt coolt! Nej, nu ska jag gå och förberada mig inför morgondagen! Vi hörs!

ÖÖÖÖÖÖÖÖÖHHHHH.... det går inte att ladda upp några bilder så ni får helt enkelt leva utan att se mitt vackra face.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0