it's aaaaaaa Packattack!!!


Det här har jag ju helt glömt bort att tala om för er att The Packers är i Superbowl!!! Ni har väl antagligen ingen som helst aning om vad det är, men då ska jag tala om för er att det är en riktigt stor grej. (Vi pratar amerikansk fotboll här förresten!) Nej, men varje lag spelar några matcher och sen blir det semifinal och så tillslut är det finalen, alltså superbowl. Det är det som Packers är i nu! Det är riktigt stort och coolt, alla har lite packerfeber, låtar som den över spelas på radion, tidningar, kläder säljs som aldrig förr och allt sånt. Det är riktigt coolt att de är så duktiga! Så på söndag kommer jag att sitta bänkad framför tv:n och hejja på det bästa laget! Hahah


Kommentarer
Postat av: Anonym

Woho! Kommer också att sitta bänkad med en massa kompisar på O'learys. Dock börjat inte matchen förrän 12:30am här (på måndagen..) Dumma tidsskillnad!

2011-02-05 @ 12:02:35
Postat av: Anna

Mitt namn försvann av en konstig anledning....



Woho! Kommer också att sitta bänkad med en massa kompisar på O'learys. Dock börjat inte matchen förrän 12:30am här (på måndagen..) Dumma tidsskillnad!

2011-02-05 @ 12:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0