lalalaaallaaaa

Snowdays. Ni kanske har hört talas om dem? Det har i alla fall jag, från alla elever på AHS som klagar på att vi ALDRIG får någon!!!! Ni förstår, ibland ställer de in skolan för att det är för mycket snö, och ajg tycker det skulle vara ganska coolt. Jag har egentligen inget emot skolan just nu, men att sova lite extra eller få ett prov uppskjutet skulle inte vara helt fel. Jaja, vem orkar bry sig om såna småsaker. Det är i alla fall nästan snöstorm här utanför och jag ahr just kommit hem ifrån träningen. Det var inte så jobbigt idag, bara stafetter och det gick snabbt. På torsdag är det ju conferance och då är det kombi race, alltså både skate och classic sån efter 4 km ska vi byta skidor. Det blir vad vi ska träna på imorgon så det blir lugtn också! Nu ska jag se till att göra lite läxor och sen ska jag kolla runt lite på prom klänningar- det finns sååååååå många fina!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0