lördags morgon

God morgon! Jag sitter och väntar på att Isa ska logga in på skype, för vi har en dejt haha. Annars så har jag precis vaknat för en timme sen typ och nu sitter jag och lyssnar på Enrique Iglesias Tonight I'm Loving You. Jag har gjort en spellista på spotify med all musik som jag kommer minnas USA med. Den är ganska grym faktiskt, ta en titt, om ni vill höra vad vi lyssnar på i de förenta staterna. Här  kan ni spana in den! Idag är det en lugn och slapp dag som står på schemat och jag är taggad! Vid ett ska jag iväg och sy spandex/tights med skidlaget som vi ska ha på oss näst helg för STATE, sen ska jag iväg på ettårs kalas ochsenare är planen att gå och bowla med några vänner, riktigt najs helt enkelt. Hoppas ni har en bra lördag så hörs vi senare!
Hahah bild på mig och Maja från igår!


Kommentarer
Postat av: Gun-Lis Tamme

Amanda, tack det samma. Ha en bra lördag själv farmor

2011-02-05 @ 18:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0