Trött chey

Hej!
Hur mår ni? Jag är trött, men annars är det bra. Idag hade jag halvdag i skolan, det var Packers cermoni i staden så vi fick ledigt. Det var skönt, Dave plockade upp mig så åkte vi till Red Robin och åt lucnh. Gott var det, men kanske inte det smartaste eftersom att jag var där och åt middag igår, ooops.. hehe. Träningen idag gick seeegt. Jag var så trött att jag nästan somnade på skidorna, det var svårt att hålla ögonen öppna. Så jag skippade gymmet efteråt och drog hem istället. Nu har jag ägnat 1&½ timme till att plocka upp i mitt rum, bara för att upptäcka hur snuskigt mycket damm det är överallt. Få se om jag orkar dra fram dammsugaren eller inte, om en halvtimme börjar Hellcats så då slänger jag mig framför tv:n. Nej, nu ska jag nog fortsätta min städning!
Må gått människor! haha..


Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-02-09 @ 03:09:01
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0