14 januari

Tjenamors!
En vecka innan finals så håller alla jag känner på att stressar ut (hahha stress out, man säger inte så på svenska ju! eller gör man...?) över alla läxor och allt som häner. Själv, ja jag har en uppgift och det är att göra en scrapbook, vilken jag inte har gjort så mycket på, men det kommer ordna sig. Känns ganska så skönt faktiskt, väldigt chill. Jag har varit och waxat mina skidor inför helgens classic race så det är klart. jag borde städa mitt rum, och med tanke på att Maja kommer att sova på golvet i helgen kan ju det vara trevligt. Men jag har det bra här i min fåtölj i vardagsrummet, tar det lugnt. Imorgon ska jag på hockey macth med Maja och några andra så det ska bli kul och sen på lörda beger jag mig iväg till Wasuau för ännu ett ski race. Förresten, har jag berättat att jag fick konsert biljetter i julklapp av Lynn och Mark? Nästa torsdag ska jag på Brad Paisley, en stor country artist här! Nästa vecka på tisdag eller onsdag har det också gått sex månader sen jag lämnade Sverige. Herregud, tiden går snabbt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0