7 januari

Hej hej hemskt mycket hej! Ber om ursäkt för dålig uppdatering här på bloggen. Det har varit ganska mycket nu, i skolan förbereder vi oss för finals om två veckor och för övrig har jag åkt mycket skidor. Ungefär som vanligt. Imorgon beger jag mig till Iola för mitt första riktigt ski race! Sjukt taggad är jag men också ganska så nervös för det är 6km classic och det är det jag är sämst på så vi får se hur det går i alla fall. På söndag är det skate race på ca 8km och det är i Rhinelander. Jag kommer stanna i Rhinelander på hotell med Emma och Maggie plus Phil och hans pappa, det ska bli kul. Jaja, datorn hänger inte med men det gör där emot kameran! Ha det gött och önska mig lycka till!


Kommentarer
Postat av: Gun-Lis Tamme

Lycka till. Du kommer att klara det.Kram

2011-01-08 @ 09:04:01
Postat av: Gun-Lis Tamme

2011-01-08 @ 09:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0