äntligen helg

Hej!
Nu är mina finals äntligen slut! Väldigt skönt måste jag säga! Det gick faktiskt riktigt bra på mina test idag, även fast jag inte hade pluggat nånting (hehe..ooops). Under min english final så kom min lärare fram till mig och viskade; "Jag vill bara säga att det har varit jättekul att ha dig i den här klassen och du är en jättefin tjej. Du har verkligen gjort bra ifrån dig och jag hoppas att resten av ditt år kommer bli jättebra." Det var jättekul att höra! Det är så sjukt att tänka att vi faktiskt har gått igenom halva skolåret nu, de sista tio veckorna har gått så sjukt snabbt! Det är helt galet!

Efter att vi var klara med proven så åkte jag och Maja till Qdoba med Lori, vår IEC och åt lunch. Det var trevligt fast vi var kanske inte våra roligaste jag skulle jag tro. Vi var väldigt trötta från igår kväll! Sen efter det så åkte jag hem och glodde på tv ett tag, snart blir det middag och efter det ska jag bege mig till Maja igen för poolparty!
Hoppas ni hade en trevlig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0