Day 9- Your belifes

Medans jag väntar på att min tvätt ska torka kan jag ju skriva om det.

Jag har ganska många värderingar antar jag, det har väl alla. Jag tror på att man kommer långt på att vara snäll och hjälpsam mot andra människor. Att försöka förstå en person och sätta sig in i dennes situation är viktigt. Respekt är otroligt viktigt, vi är olika och det har man rätt till, jag behöver inte tycka om alla människor, men då behöver jag inte heller vara runt den människan. Jag tror mycket på att man skapar sin egen lycka, man kan inte bara sitta och vänta på att något ska hända eller att någon annan ska göra det åt en. Sen att jag kanske inte alltid följer mina egna värderingar, ja det visar ju på att jag är för feg för att ta det steget, mest angående den sista, men det betyder inte att jag inte tror på det.

Kommentarer
Postat av: farfar

Tänk om många andra som är betydligt äldre tänkte som du! Stor kram!

2011-01-10 @ 22:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0