dreams

Jag måste bara berätta för er om mina drömmar jag har haft inatt. Av den första kommer jag bara ihåg att det var en apa, ni vet en sån där grå med lång svans, den här hade människo tänder dock. Han bet mig jättehårt i handen och ville inte släppa taget. Min andra dröm var aningen mer brutal... Jag var ute och åkte skidor, och så mötte jag på en man med två små barn. Vi åkte vidare ett tag och vi upptäcker att det är ett ljus som följer oss, först tänker vi att åh vad kul! Men sen kommer jag på att det är ju krig och ljuset kommer ifrån en helikopter. Helikoptern skuter barnen (!!!!!!!) och jag måste gömma mig bland halm, för plötsligt är jag på en höskulle. Det var en väldigt konstig dröm det måste jag säga, så brutal! Ja, jag har alltid haft riktigt konstiga drömmar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0