eeeeehhh... okej jag har ju ingen som helst aning om vad jag säger men vem bryr sig

Hej! Jag har precis kommit hem ifrån träningen och ätit middag. Det var kul som vanligt, men det var sjukt jobbigt, lyckades köra på i en bra takt i typ 2/3 men sen blev det segt. Jaja, hahah idag gjorde jag en jätterolig grej. I engelskan så har vi fått skriva smickrande brev till någon, jag skrev det till Mary Jo och Dave. Sen skrev dem tillbaka och vi var tvugna att läsa upp vad de skrev tillbaka. Min lärare frågade mig om jag inte kunde läsa det på svenska och ja... sagt och gjort. Jag kommer upp där och börjar bra "Kära svenska dotter" men sen så tappar jag bort mig så jag börjar rabla helt osammanhängande. Typ; "okej, jag har ju ingen aning om vad jag ska säga, men vem bryr sig, de förstår ju ändå ingenting av det jag säger, så jaaaa. eeeeeeeeehhh, jag fortsätterväl såhär då, pizza IKEA, volvo och allt annat". Jag höll på att dö för det var så dålgt, man pratar verkligen inte så, men hehe. Det roligaste var ju att Emma som förstod varenda ord av vad jag sa höll på att dö hon med, hahah! Ahhh, goda tider!

peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0