hard work work

Hej!
Jag har varit busy busy de senaste daganra sa det har inte gatt sa jattebra med bloggningen. Just nu sitter jag i skolan, jag ar precis klar med min bild final, det gick sadar, far nog ett bra betyg men jag kunde har gjort battre ifran mig. I morse var det ocksa dags att antiligen lamna in scrapbooken, vilket ar validgt skont. Inte for att jag inte tycker det ar kul  men det har varit sa himla stressigt med att ha en deadline. Men jag ar nojd. Nu ska jag hem till Emma och plugga igen till morgondagens prov, da blir det seriost, for jag har bade engelska och psykologi. Men idag ska jag i alla fall ga pa traningen och sen ikvall ska jag pa Brad Paisley!!!! Riktigt nice torsdag alltsa! Nu onskar jag bara att det inte var en halvtimme kvar som jag inte har nat kvar att gora pa. Det kanns lite sorgligt att jag inte kommer ha mitt gamla schema kvar, jag kommer inte att ha lunch med vare sig Emma eller Maja och jag kommer heller inte ha nagra klasser med dem. Men, sant ar livet och det kanns faktiskt helt okej, jag tror det ar dags att jag borjar sta lite pa egna ben igen. Fast min freshman historia klass skulle jag egentligen kunna vara utan, jag kommer vara den enda i min alder bland en massa 14 aringar. Men det blir nog bra tror jag ocksa! Nej, nu ska jag nog ga och stada upp lite i klassrummet! Ha en bra kvall!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0