Hemma igen

Jag kom hem för någon timma sen och jag har gjort egentligen ingenting, haha. Dagens race gick inte så himla bra. Det var skate på 7 km och det kändes bara väldigt segt, jag fick en väldigt bra start och kom iväg väldigt bra, men jag var väldigt trött och när det var ungefär 2km kvar så var jag slut. Jag kom in som 22 men det är okej. Jag är väldigt glad att jag gjort mitt första race på både skate och classic, nu vet jag vad ajg har att vänta mig. Jag har dessutom hittat mitt mål, jag ska bli bättre än tjejen som är bättre än mig just nu. Det är inte alls särskilt stor skillnad mellan oss, jag har bara sämre kondis, så det ska bli mitt mål. Den här helgen har i alla fall varit rolig, väldigt jobbig och ansträngande, men väldigt lärorik. Nu sitter jag och väntar på att någon ska komma hem så jag kan göra ett experiment för psykologin som jag har som läxa till imorgon. Vi hörs hörni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0