Hola, me llamo Adela

Japp, i spanskan fick vi idag nya namn. Jag valde namnet Adela för det påminner mig om min Tant Ada såklart och tyckte det var lite coolt ;) Annars då, jag börjar komma in lite i mina nya klassrr och så, det är ganska lugnt. Jag gillar alla mina klasser och så, de är väldigt enkla men jag känner inte direkt någon i klasserna, men men... Idag hade jag också en grym skidåkning, jag har haft två ganska tuffa veckor men nu känns det som det äntligen har lossnat, jag lyckades få in 2 mil på mindre än två timmar och det känns lite grymt, för det var verkligen en bra dag. Nu sitter jag i alla fall och kollar på One three hill och kollar runt på internet. 

För övrigt, jag har börjat förstå hur snabbt tiden faktiskt går. Januari är snart över, januari!!! Det betyder att det är februari snart och det är inte alls långt tid kvar här i Usa. Det är helt sjukt, tiden går så snabbt...

okej, att blogga samtidigt som jag kollar på tv går inte så bra... bara att skriva den här meningen har tagit typ 5 minuter. Så vi hörs helt enkelt senare!


Kommentarer
Postat av: Gun-Lis Tamme

Tjejvasan nästa?!Toppen, Kram

2011-01-26 @ 06:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0